måndag 8 december 2014

Salam aleikum

I'm sorry, men det blir inte ens något försök till något djupare inlägg nu på ett tag tror jag ;) Min hjärna är något för trött.

Alhamdulillah för ett par dagar sen fick H's morbror och hans fru en liten dotter  Det föds många flickor nu ma shaa Allah, för ett tag sen fick ju H's syster en dotter och för ett par veckor sedan fick en arbetskamrat en dotter.. och nu denna lilla flicka. 

Jag fick uppdraget att hitta en present från oss - något som jag ser mer som ett nöje än ett uppdrag. Jag älskar att leta efter fina presenter och då särskilt till barn. Det finns nog inget som är roligare att köpa en babykläder ;) Det tog lite längre tid än vanligt att hitta presenter, men till slut hittade jag de här som jag fastnade för:


Teddykompaniet . Teddy Cream Nalle
Me Too Baby Klänning Lee
Vad tycks? Båda är beställda från Ellos.
Att jag inte köpte ifrån vår lilla stad beror på att utbudet inte är stort. Eftersom familjen bor i samma stad som vi så är risken ganska stor att vi skulle ha köpt samma saker om vi hade köpt i de vanliga affärerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar