måndag 5 januari 2015

Familj, rygg & motion

Salam aleikum
I dagarna två har det varit två riktiga familjedagar, alhamdulillah Igår var jag hos pappa tillsammans med min bror och hans familj och åt våfflor. Från början var det tänkt att jag, pappa och brorsdottern skulle göra pannkakor - men det hela utvecklades till en familjesammankomst helt enkelt ;) Idag var vi hos pappa igen jag, brorsan, brorsdottern och farfar. :)

För övrigt så har jag varit på vårdcentralen idag. Jag har haft ont i ryggen i några dagar och min kloka man tyckte att jag skulle åka dit och få undersökt vad det kunde bero på. Alhamdulillah så var det bara stela muskler så nu har jag fått (ehm.. köpt) muskelavslappnande och värktabletter till det. När jag är återställd in shaa Allah så är det fokus på motion igen. Jag ska bara ligga med fötterna i högläge ett tag till först :P




En morgon/förmiddag när solen var på väg upp 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar