lördag 29 november 2014

Ett foto i timmen

Jag blev lite sugen på att ta ett foto i timmen idag :) Det har gått rätt ok, även om jag inte alltid hållit i tiden. Det var svårt att ta bilder hela tiden när jag passade barnen och vid ett tillfälle tänkte jag att ni skulle slippa få se ännu en bild när jag är på väg någonstans.. ni förstår nog  längre fram ;)

07.53 Frukost framför tv:n. Ovanligt tidigt för att vara en lördag. 
08.56 På väg hem till brorsan och passa barnen ifall han ska iväg på jour. 


9.57 Lilla I pysslar och grejar 


11.24 Lilla H tog sig en tupplur 


12.25 I springer runt med en get på ryggen ;)
13.33 På väg hem igen 


14.33 Brygger mitt välbehövliga  eftermiddagskaffe 

15.34 Dagens mest spännande moment - ta ner torr tvätt och hänga upp torr ;)
16.42 Jag pratade med mamma och vi bestämde att vi skulle gå till affären tillsammans. Vad gör man när man har tid över, men inte tillräckligt mycket tid för att börja något nytt projekt? Sitter och tittar på lampan ;)

17.55 Äntligen hemma igen ;)

18.56 Jag bestämde mig för att testa att göra egna Twix. Här är kolasåsen

20:01 Mat behöver man ju också. Idag står fyllda paprikor med ris på menyn in shaa Allah

21:08 Hmm.. ja okej.. Det var inte jättelätt att få en bild på paprikorna när de var i ugnen ;)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar