onsdag 12 november 2014

Jobb och hälsa

Salam aleikum

Just nu känns det som att mitt liv kretsar kring jobb, jobb, jobb. Det är mycket att göra och jag tycks bara ta på mig fler och fler uppgifter ;) T.o.m eleverna har märkt att jag har lite för mycket att göra, haha. Alhamdulillah. Idag har jag t.ex. haft fyra utvecklingssamtal i rad och jag kan lova att jag inte riktigt visste vad jag själv hade sagt i slutet.
     Jag känner mig lite på fel spår när det gäller hälsan nu. Det är som det alltid är i utvecklingssamtalstider - att komma hem sent gör att jag helt tappar taget om det där med kosten och det blir inte så mycket med träningen heller. Jag känner att jag måste ta tag i det in shaa Allah. Det är ju trots allt det som gör att jag orkar mer. Imorgon är en ny dag in shaa Allah.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar