onsdag 5 november 2014

Salam aleikum

Det är en sliten Esca som skriver idag. Alhamdulillah för allting.
Igår hade jag uppkörning. Andra gången... men inte andra gången gillt :P Jag klarade det inte den här gången heller. Dock var jag inte jättebesviken då inspektören ändå sa att jag körde bra i stort. Jag gjorde bara några små missar. Nu har jag fått ännu en tid, i december. Något som är väldigt underligt dock är det här med teoriprovet. Det får inte gå mer än två månader mellan teoriprov och uppkörning. Jag klarade mitt teoriprov den 23:e september och jag hinner inte få någon ny tid för uppkörning innan 23:e november. Jag förstår inte riktigt vitsen med detta system - mer än att det är ett sätt att tjäna pengar. Anyway, igår försökte jag boka både nytt teoriprov och ny uppkörning, men det gick inte. Jag måste alltså vänta till den 23:e november innan jag kan boka nytt teoriprov. Inte helt nödvändigt om ni frågar mig. Iofs kan det kanske vara bra att få teoritid efter uppkörningen, så att man har det svåra bakom sig in shaa Allah.
     Annars är det väldigt mycket med jobb nu.  För det första är det en massa möten, för det andra så har vi arbete för universitet på gång och för det tredje har jag börjat med utvecklingssamtal. Men alhamdulillah för allting. Jag har inga svårigheter att somna på kvällen iaf ;)

car+images+clip+art-6.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar