fredag 17 oktober 2014

Assalamu aleikum (Frid vare med dig)

Ok, nu var det dags igen. Det var dags att starta en ny blogg. Jag vet inte huur många jag har haft genom åren. Jag får lte dåligt samvete när jag tänker på hur mycket onödig plats jag tar i cyberrymden, haha.

Oh well, ibland får jag ett sug efter att skriva. Skrivandet är den kreativa form jag känner mig mest hemma i och som jag tycker om att göra. Jag gillar att strukturera mina tankar i skrift. Jag tycker också om att fotografera och bloggen är ju ett bra forum för det också. Vi får hoppas att det här är den sista bloggen jag skapar... fast jag är själv rätt så tveksam.

En annan sak som är roligt med bloggar är när man går tillbaka och tittar på vad man gjorde förut. Vad gjorde jag för två år sedan? Har jag förändrats mycket? Varför har jag glömt det här? Så det här kommer nog till en stor del bli en "vardagsblogg" med en mix av reflektioner om livet, samhället und so weiter.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar