lördag 25 oktober 2014

Jobb, träning och Planet earth

Salam aleikum
Vilken intensiv vecka det har varit. Igår var jag nästan helt slut, redan på jobbet ;) Alhamdulillah för allt. Jag kan säga att det var riktigt skönt att landa hemma igår, efter jobbdag och handlande.

Gårdagskvällen ägnades först åt lite träning. Jag har satt ihop fem olika träningsprogram som jag tänkte alternera mellan. Tidigare har jag känt att min träning inte har varit så effektiv, men nu har jag satt ihop träningsprogram med fokus på olika muskelgrupper, Jag hoppas det blir bra in shaa Allah. Jag funderar på att lägga ut det här, men vi får se in shaa Allah. Jag är ju ingen expert ALLS så det kanske gör mer skada än nytta ;)

När H kom hem så blev det glass och fruktsallad m.m. till fredagsmys. Detta inmundigades framför Planet earth, som jag inte kan förstå att jag inte har sett förut! Planet earth har funnits i åtta år och jag har inte tittat på det en enda gång, förrän igår då. Jag älskar djur och natur, men jag har aldrig intresserat mig för dokumentärer som handlar om detsamma. Planet earth är dock fenomenalt mashaAllah. Har ni inte sett det, så gör det! Jag hoppas att vi kommer se ett till avsnitt ikväll in shaa Allah.

Planerna för dagen är in shaa Allah att städa och sedan gå på kalas för brorsdottern. Jag var ju där redan i måndags då hon fyllde år, men idag blir det lite större kalas.

Ta hand om er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar