onsdag 22 oktober 2014

Salam aleikum

Nu har jag hållit igång bloggandet ganska bra, det blev bara en liten paus igår ;) Då var H ledig så då ville jag så klart umgås med honom och inte sitta och blogga. Jag har också varit rätt trött, alhamdulillah för allt.

Resten av oktober och novembers kalender är fulltecknad - eller ja... egentligen den mentala kalendern då jag är lite dålig på att skriva ner saker, trots att jag har en så fin kalender. Det är både jobbkalendern och den privata kalendern som är fulltecknade.  Jag har inget emot att ha mycket att göra, särskilt nu på hösten. Då går tiden lite fortare och jag blir inte lika trött av mörkret när jag håller igång, in shaa Allah.

Träningen har gått bra alhamdulillah. Igår köpte vi en medicinboll så jag tänkte lägga till den i mitt träningsschema in shaa Allah. Jag brukar använda mig av http://dintraning.se när jag konstruerar träningsprogram. Där får man förslag på olika övningar för olika muskelgrupper. Det  går också att göra egna träningsscheman. Jag brukar träna en eller två muskelgrupper åt gången, det beror på hur mycket jag hinner och orkar.

Nej, jag tror inte att jag kan producera mer text idag. Är lite för trött för det och har inte så mycket att skriva om heller för den delen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar