måndag 20 oktober 2014

Assalamu aleikum

Vilken lång dag det har varit idag, alhamdulillah för allting. Det började inte så bra då jag sov alldeles för lite i natt. Det är svårt att ställa om sig efter ledighet ;) Så jag har gått i en slags trötthetsdimma i princip hela dagen ;) Men alhamdulillah det gick bra på jobbet och det känns som att jag är på god väg med en hel del uppgifter, trots att jag inte fick gjort så mycket som jag hade tänkt under ledigheten.

Efter jobbet var det bara att åka hem, andas ett par minuter och sedan ge sig iväg på körlektion. Det är snart dags för uppkörning igen in shaa Allah (jag gjorde en för några veckor sen) Jag har varit lite orolig då jag inte har bokat den bilen som jag brukar övningsköra med - utan måste ha en av trafikverkets bilar. Men vet ni vad? Det visar sig att den bilen som jag brukar köra med var på verkstan så jag fick köra en annan bil idag, en bil som är mer lik de bilar som trafikverket har. SubhanAllah. Nu känner jag mig mycket lugnare ;)

Nästa anhalt blev min brors familjs hus. Min brorsdotter fyller nämligen tre år idag så det blev litet minikalas (det stora blir på lördag in shaa Allah.) Det är inte klokt vad tiden går fort. Jag minns första gången jag höll henne i min famn, som det var igår. Nu är hon en egen person, med egna viljor och många härliga kommentarer ♥ 

Nu har jag landat hemma och funderar på om jag ska träna lite. Jag är oerhört trött, men det vore ändå skönt att avsluta dagen med det. Vi får se in shaa Allah

DUKTIG serien
Den här fick fina I av sin farfar, farmor, gammelfarfar och oss. Den är från Ikea 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar